"Dan sungguh Allah telah menurunkan kepada kamu di dalam Al-Quran bahawa apabila kamu mendengar ayat-ayat Allah diingkari dan diperolok-olokkan (oleh orang-orang kafir), maka janganlah kamu duduk beserta mereka, sehingga mereka memasuki pembicaraan yang lain. Kerana sesungguhnya (kalau kamu berbuat demikian), tentulah kamu serupa dengan mereka. Sesungguhnya Allah akan mengumpulkan orang-orang munafik dan orang-orang kafir di dalam jahannam." [Surah an Nisaa’: 140]

Sabtu, November 15, 2008

Kafir Menentang Fatwa Pengharaman Pengkid


Inilah jadinya jika orang bodoh nak tunjuk pandai. Apa masalahnya dengan fatwa sehingga golongan kafir ni sibuk nak memperjuangkan nasib kaum wanita? Fatwa ni untuk orang Islam sahaja. Orang agama lain teruskanlah dengan agama kamu.

Kalau nak perjuangkan apa-apa, buatlah apa pun. Tapi jangan ganggu agama Islam. Kalau sampai kata "stupid fatwa", memang nak cari nahas ni.

Mereka ini perlu dikenakan tahanan ISA kerana mengganggu sensitiviti umat Islam. Mereka menghina agama Islam atas nama kebebasan. Adakah Islam mengganggu kebebasan? Adakah dunia sebegini yang kita mahukan?

Harap-harap ada yang dapat 'fahamkan' puak-puak tak reti bahasa ni. Ajar sikit, apa itu fatwa. Kalau diorang buattak reti jugak, sumbatkan dalam lokap je...

Kepada semua yang beragama Islam, politik bukanlah mendiamkan diri dengan apa yang orang-orang kita buat jika ia melanggar hak agama Islam dan bangsa Melayu. Kita mesti pertahankan agama dan bangsa kita dari tekanan puak-puak kafir-harbi yang semakin tak reti bahasa ini. Bersatulah demi agama dan bangsa!!!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Followers

Parti Islam Se-Malaysia

Parti Islam Se-Malaysia

Islam Teras Perjuangan

Islam Teras Perjuangan

  ©Template by Dicas Blogger.