"Dan sungguh Allah telah menurunkan kepada kamu di dalam Al-Quran bahawa apabila kamu mendengar ayat-ayat Allah diingkari dan diperolok-olokkan (oleh orang-orang kafir), maka janganlah kamu duduk beserta mereka, sehingga mereka memasuki pembicaraan yang lain. Kerana sesungguhnya (kalau kamu berbuat demikian), tentulah kamu serupa dengan mereka. Sesungguhnya Allah akan mengumpulkan orang-orang munafik dan orang-orang kafir di dalam jahannam." [Surah an Nisaa’: 140]

Isnin, Disember 22, 2008

JERIT Mencabul...

Perbuatan JERIT memang dah melampau. Entah siapa yang jadi dalang mereka ini. Aku sendiri pun nak tahu siapa yang suruh JERIT buat macam ni. Memang dah melampau. Tak Patut!

RAKYAK? Siapa yang buat banner ni?

Perbuatan kumpulan tak berdaftar ni telah mencabul hak asasi kanak-kanak kerana mempergunakan kanak-kanak dan remaja bawah umur untuk berdemonstrasi. Tak sepatutnya mereka suruh budak-budak bawah umur ni untuk buat kerja kotor mereka. Mungkin mereka ingat polis tak akan tangkap budak-budak. Ataupun sengaja gunakan budak-budak supaya bila polis tangkap budak-budak tu, senanglah mereka nak persalahkan kerajaan.

Budak-budak (baju merah) bersama ketua budak (yang pakai kot)

Jaringan Rakyat Tertindas? Tertindas apa? Aku yang menyokong PAS ni pulak yang rasa tertindas dengan perbuatan JERIT ni. Mengganggu kestabilan dan keharmonian negara. Nampaknya pemimpin PR terlibat dalam perkara ni? Tak begitu?

Lebih baik suruh budak-budak tu belajar sungguh-sungguh supaya dapat jadi pemimpin yang lebih baik dari pemimpin PR yang ada sekarang ni. Ini disuruhnya berdemonstrasi pulak. Kalau tertangkap, buruk masa depan budak-budak tu bila masuk rekod polis.

Sama warna...

P/S : Apasal geng-geng JERIT ni nampak mendung (gelap-gelemat) je? Ada kaitan dengan petubuhan haram Hindraf ke? Mungkin Hindraf dah jadi JERIT. Menjerit sebab pertubuhannya diharamkan...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Followers

Parti Islam Se-Malaysia

Parti Islam Se-Malaysia

Islam Teras Perjuangan

Islam Teras Perjuangan

  ©Template by Dicas Blogger.